Zapisz się - Bądź na bieżąco!

  • KALENDARZ WYDARZEŃ
  • NAJNOWSZE PROMOCJE
  • NOWOŚCI Z BRANŻY

akceptuje regulamin

Wirtualne zwiedzanie

zobacz


Film Marketingowy

Zobacz

Centrum EXPO XXI rozbudowuje dział sprzedaży

Warszawskie Centrum EXPO XXI rozbudowuje dział sprzedaży

Do działu sprzedaży Warszawskiego Centrum EXPO XXI dołączyły cztery nowe osoby. Ola Dąbrówka, Agata Getter, Anna Górska i Kinga Kiwak zasiliły szeregi zespołu odpowiedzialnego za współpracę z organizatorami wydarzeń specjalnych, pozyskanie nowych klientów i promocję najbardziej znanego obiektu eventowego stolicy zarówno na rynku polskim, jak i za granicą.

 

Wraz z jesiennym sezonem konferencyjno-eventowym zmiany zawitały także do działu sprzedaży Warszawskiego Centrum EXPO XXI. W związku z rosnącym zainteresowaniem nowoczesnymi powierzchniami eventowymi w obiekcie, zespół specjalistów nie tylko powiększył się o cztery nowe osoby, ale także przeszedł reorganizację.

Dostrzegamy coraz większe zainteresowanie obiektami eventowymi i konferencyjnymi w Polsce ze strony zagranicznych firm. W Centrum EXPO XXI już od lat gościmy duże targi i konferencje branżowe o międzynarodowym zasięgu, jak choćby Międzynarodowe Targi Medyczne WIHE Hospital Warsaw, czy targi i konferencję RENEXPO. Dlatego podjęta została strategiczna decyzja o wyodrębnieniu w ramach działu sprzedaży także pionu odpowiedzialnego za kontakty z klientami z zagranicy. W jego skład weszli specjaliści z wieloletnim doświadczeniem w segmencie MICE, których zadaniem jest zarówno pomoc w organizacji wydarzeń specjalnych i pozyskanie nowych kontaktów, jak i promocja EXPO XXI za granicą.” – skomentowała zmiany w Centrum EXPO XXI Anna Adamović, Dyrektor Działu Sprzedaży.

 

Od września do kierowanego przez nią działu dołączyły cztery nowe osoby:
• Kinga Kiwak, która od ośmiu lat związana była z firmą MT Targi Polska, rozpocznie pracę na stanowisku Sales Managera. Agata Getter, która do EXPO XXI przeszła z hotelu Novotel Warszawa Centrum, obejmie stanowisko Sales Specialist. Obydwie panie zasilą szeregi dotychczasowego zespołu współpracującego z klientami na rynku polskim.
• Ola Dąbrówka, która objęła stanowisko International Sales Managera i Anna Górska, Business Development Director, utworzyły nowy pion, dedykowany współpracy z klientami zagranicznymi. Obydwie mogą się poszczycić wieloletnim doświadczeniem i znajomością branży. Ola Dąbrówka zajmowała kierownicze stanowiska w tak uznanych obiektach, jak Novotel Warszawa Centrum i Hilton Warsaw Hotel and Convention Center. Anna Górska pochodzi z Gdańska, gdzie przez ostatnie kilka lat zajmowała stanowisko Prezesa Zarządu Gdańskiej Organizacji Turystycznej, odpowiedzialnej za promocję miasta w Polsce i na arenie międzynarodowej. Na swoim koncie ma m.in. nagrodę Osobowość Roku, otrzymaną w ramach konkursu MP Power Awards. W 2013 roku została także Członkiem Kapituły Honorowej Programu Ambasadorów Kongresów Polskich.

 

O Warszawskim Centrum EXPO XXI Warszawskie

 

Centrum EXPO XXI to nowoczesne miejsce na mapie Warszawy, przygotowane do profesjonalnej obsługi wszelkiego rodzaju wydarzeń specjalnych. Popularny i lubiany obiekt zlokalizowany przy ulicy Prądzyńskiego 12/14, gości w ciągu roku ponad 200 różnego rodzaju imprez, także cyklicznych, w tym wystawy, konferencje, eventy zamknięte, pokazy mody, seminaria, bankiety, targi, imprezy kulturalne i sportowe oraz koncerty. Rocznie Warszawskie Centrum EXPO XXI odwiedza kilkaset tysięcy osób.

Główna część EXPO XXI została oddana do użytku we wrześniu 2001 roku, w 2009 roku obiekt został rozbudowany o halę nr 4. Obecnie Centrum EXPO XXI oferuje gościom ponad 20 000 m² specjalistycznej powierzchni, w tym 13 500 m² powierzchni w czterech halach, 1 500 m² powierzchni w ramach dziesięciu sal konferencyjnych i pokojów do rozmów oraz 5000 m² terenu ekspozycji zewnętrznej w parkingiem na 1500 samochodów. Obiekt jest w pełni przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Centrum EXPO XXI to profesjonalny partner w biznesie oferujący najwyższej jakości przestrzeń eventową do indywidualnej aranżacji oraz szereg usług dodatkowych związanych z organizacją wydarzeń specjalnych, w tym m.in. montaż ekspozycji i scenografii, nagłośnienie, catering czy zakwaterowanie. Największym kapitałem EXPO XXI jest doświadczenie i sprawdzony zespół specjalistów.

Wysoki standard i jakość usług EXPO XXI potwierdzają profesjonalne organizacje branżowe, których obiekt jest członkiem: UFI, ICCA, Polska Izba Przemysłu Targowego, Stowarzyszenie Kongresy i Konferencje, Związek Pracodawców Warszawy i Mazowsza oraz Stowarzyszenie Branży Eventowej. Warszawskie Centrum EXPO XXI należy do Sapphire Group, właściciela spółek EXPO XXI, Blue Business Media, Sapphire Ventures.

 

Więcej informacji udziela:

Dominika Socha TBWA PR
tel.: +48 22 457 06 80
kom.: +48 696 865 343
e-mail: dominika.socha@tbwa-pr.pl

 

Dział sprzedaży Warszawskiego Centrum EXPO XXI – dossier

 

Anna Adamovic

Anna Adamović, Dyrektor Działu Sprzedaży


Anna Adamović z branżą MICE i HoReCa związana jest od 8 lat. Jest absolwentką Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wydziału Ochrony Środowiska Wyższej Szkoły Ekologii i Zarządzania
w Warszawie. Swoją karierę zawodową zaczynała w takich firmach, jak Orange, Sante, SITA Polska i Tamex, skąd przeszła do Biura Zarządu firmy PUHIT SA. Od 2006 roku kierowała Działem Handlowym w spółce ACCATA, zajmując się zarówno sprzedażą, jak i organizacją wydarzeń specjalnych. W 2012 roku objęła stanowisko Dyrektora ds. Rozwoju Concept Publishing Polska, a w 2013 roku Zastępcy Dyrektora Centrum Konferencyjno-Rekreacyjnego Promenada, należącego do Satoria Group. Wszechstronne doświadczenie pozwoliło jej rozwinąć kompetencje zarówno w obszarze zarządzania zespołem i strategii sprzedaży, jak i marketingu oraz promocji. Z Warszawskim Centrum EXPO XXI Anna Adamović związana jest od lipca 2013 roku.


W wolnych chwilach lubi podróżować, odkrywać nowe miejsca i smaki. Interesuje się także florystyką i dekoracją wnętrz.

 

Zespół Działu Sprzedaży ds. rynku polskiego

 

Katarzyna Kajak Katarzyna Kajak, Sales Manager


Absolwentka Wydziału Geografii i Studiów Regionalnych Uniwersytetu Warszawskiego. Doświadczenie zawodowe zdobywała w firmach BP Marco Polo i Air Club Centrum Podróży, a potem także piastując stanowisko kierownika sekcji konferencji i targów oraz kierując działem MICE w Centrum Podróży. Od kwietnia 2012 roku prowadzi agencję art of mice i wspiera zespół Centrum EXPO XXI w sprzedaży i marketingu.


Prywatnie mama dwójki dzieci, wielbicielka Portugalii i kina europejskiego.



Kinga Kiwak

Kinga Kiwak, Sales Manager


Absolwentka studiów prawniczych na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Przez osiem lat była związana z firmą MT Targi Polska. Jako specjalista ds. sprzedaży, manager projektu a później koordynator projektów organizowała poszczególne edycje Targów Infrastruktura, LATO i TT Warsaw. W Centrum EXPO XXI odpowiada za współpracę z organizatorami targów oraz poszerzanie portfolio klientów.


W wolnych chwilach jeździ na rowerze, praktykuje jogę, czyta i gotuje.

 

Aneta Kołodziej-Poręcka

Aneta Kołodziej-Poręcka, Sales Manager


Z wykształcenia socjolog, ukończyła Instytut Stosowanych Nauk Społecznych na Uniwersytecie Warszawskim. Z branżą MICE związana jest od 15 lat, z Centrum EXPO XXI od 10 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w dziale konferencji i incentive travel jednego ze skandynawskich operatorów.


Prywatnie miłośniczka teatru, tajskiej kuchni, festiwali filmowych, psychologii społecznej i podróży z plecakiem.

 

Martyna Uljasz

Martyna Uljasz, Sales Manager


Ukończyła Międzywydziałowe Studia Turystyki i Rekreacji oraz Wydział Nauk Ekonomicznych Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. Karierę zawodową rozpoczynała w 2008 roku w Accor Hotels, następnie pracowała dla hotelu Jan III Sobieski. Była także częścią zespołu Cluster Sales Office Vienna International, reprezentując Hotel Andels Łódź i Kraków, Angelo Katowice, Chopin Kraków i Amberbaltic Międzyzdroje. Odpowiadała za sprzedaż korporacyjną i eventową warszawskich hoteli Radisson Blu Centrum oraz Radisson Blu Sobieski. Koordynowała także współpracę w ramach działu sprzedaży Nowego Centrum Kongresowego Warszawianki.


Prywatnie mama 14-miesięcznej Zuzi i pasjonatka podróży.

 

Agata Getter

Agata Getter, Sales Specialist


Studiowała na Uniwersytecie Warszawskim - polonistykę na specjalizacji filologia dla mediów oraz filologię włoską. Już podczas studiów otrzymała licencję pilota wycieczek oraz przewodnika po Warszawie, zdobyte doświadczenie wykorzystała pracując w biurze GM Travel. Następnie objęła stanowisko Koordynatora sprzedaży konferencji w hotelu Novotel Warszawa Centrum.

Chwile wolne od pracy poświęca na treningi w klubie fitness i czytanie książek.

 

Zespół Działu Sprzedaży ds. rynków zagranicznych

 

Aleksandra Dąbrówka

Ola Dąbrówka, International Sales Manager


Przygodę z branżą MICE rozpoczęła 7 lat temu od stanowiska koordynatora sprzedaży konferencji w hotelu Novotel Warszawa Centrum. W 2012 roku jako Sales Manager rozpoczęła pracę w Hilton Warsaw Hotel and Convention Center, gdzie odpowiadała m.in. za kontakty z klientami segmentu korporacyjnego, potem również MICE i leisure. W 2013 roku wróciła do hotelu Novotel Warszawa Centrum, aby objąć stanowisko kierownika działu MICE.


Prywatnie fascynują ją podróże, lubi zwiedzać dworce i lotniska.Interesuje się także wystrojem wnętrz (szczególnie designem skandynawskim) i fotografią. Uwielbia psy razy West Highland white terrier.

 

Anna Górska

Anna Górska, Business Development Director


Jest doświadczonym managerem z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu zespołem i relacjami z klientami oraz organizacji imprez, działającym na rynku MICE, HoReCa i obiektów kulturalnych. Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego oraz SUNY Stanowego Uniwersytetu Nowego Jorku. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywała w firmach Coca-Cola Beverages Polska, Baltic Service i Poland Parking. W 2002 roku objęła stanowisko Sales, Conference & Banquets Coordinator w hotelu Holiday Inn Gdańsk. Od 2007 roku związana w Gdańską Organizacją Turystyczną, w której pełniła funkcję Prezesa Zarządu, odpowiadając za promocję miasta w kraju i za granicą. W tym czasie z sukcesem zrealizowała szereg projektów marketingowych, takich jak wdrożenie aplikacji Gdansk4Mobile i emisja Karty Turysty „Gdańsk-Sopot-Gdynia-Plus”. Występowała także w charakterze pomysłodawcy i organizatora różnego rodzaju imprez i konferencji poświęconych promocji Gdańska. Za swoją działalność otrzymała w 2014 roku nagrodę Osobowość Roku w konkursie MP Power Awards.


Jej pasje to nurkowanie, kino, podróże i gotowanie.

Nowości [rozwiń]

rozwiń

2017/01/03

Warszawa i EXPO XXI wygrywają organizację Europejskiego Kongresu Psychiatrii w 2019 roku

Ponad 3000 psychiatrów europejskich i międzynarodowych oraz ekspertów i liderów związanych z dziedziną psychiatrii przyjedzie w kwietniu 2019 roku do Warszawy

2017/02/01

Pozytywna współpraca EXPO XXI Warszawa z Zarządem Transportu Miejskiego

Przed nami nadzwyczaj bogaty w imprezy sezon i miesiące pełne targów i imprez. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów i dzięki pozytywnej współpracy z Zarządem Transportu Miejskiego usprawniamy dojazd do EXPO XXI Warszawa.

2017/03/20

Kongres Światowego Stowarzyszenia Weterynarii Małych Zwierząt WSAVA odbędzie się w 2020r. w EXPO XXI w Warszawie!

Dzięki staraniom EXPO XXI Warszawa i wsparciu Warsaw Convention Bureau kolejny duży międzynarodowy kongres, liczący ponad 3000 delegatów z całego świata...

Szybkie linki

Szybki Kontakt

Prądzyńskiego12/14, Warszawa

(+48) 22 256 7100

sales@expoxxi.pl