Zapisz się - Bądź na bieżąco!

  • KALENDARZ WYDARZEŃ
  • NAJNOWSZE PROMOCJE
  • NOWOŚCI Z BRANŻY

akceptuje regulamin

Wirtualne zwiedzanie

zobacz


Film Marketingowy

Zobacz

Wkroczyliśmy w 19 rok działalności EXPO XXI Warszawa

Wkroczyliśmy w 19 rok działalności EXPO XXI Warszawa na rynku. Ostatni rok, był rokiem wielu zmian w firmie, takich jak powołanie nowego zarządu oraz objęcie funkcji Dyrektora Sprzedaży przez znanego specjalistę z branży MICE Davide Odella. Wraz z wejściem w 2018 rok możemy śmiało powiedzieć, iż mamy za sobą rok przełomowy.

 

Zmianom zawsze towarzyszy pytanie czy wyjdą na dobre. Takie pytanie pojawiło się zarówno wśród klientów EXPO XXI, jak i naszych pracowników. Bardzo szybko okazało się, iż powyższe zmiany były przysłowiowym strzałem w dziesiątkę. EXPO XXI pod kierownictwem Prezesa Zarządu Grzegorza Słyszyka oraz Członka Zarządu Piotra Kubicy, przy kluczowym wsparciu Dyrektora Davide Odella osiągnęło w 2017 roku najlepszy wynik w ciągu ostatnich 5 lat. Na szczególne podkreślenie zasługuje dynamika wzrostu eventów w EXPO XXI. Grudzień pod tym względem był rekordowy, albowiem gościliśmy w tym miesiącu szesnaście wydarzeń takich jak gale, konferencje i koncerty. Warta odnotowania jest również modelowa współpraca z liderem branży wystawienniczej w Polsce, Międzynarodowymi Targami Poznańskimi oraz z nowoczesnym obiektem Targi w Krakowie. Doskonale obrazuje ona jak niezależne ośrodki, zamiast konkurować ze sobą, blisko i lojalnie współpracują dla dobra swoich klientów. Współpraca ta jest możliwa właśnie dzięki zdrowym i partnerskim relacjom pomiędzy zarządami firm oraz kluczowym personelem. Godnym podkreślenia jest również fakt, iż po raz pierwszy w swojej historii, EXPO XXI podpisało w 2017 roku szereg umów najmu na rekordowy okres 5 lat z wiodącymi organizatorami targów. Stanowi to z jednej strony dowód ogromnego zaufania wobec EXPO XXI ze strony naszych klientów, zaś z drugiej strony swoiste zobowiązanie ze strony EXPO XXI aby nadal pracować nad dalszym polepszeniem infrastruktury obiektu oraz jakości świadczonych usług.

 

Zmiana zarządu na początku ubiegłego roku stanowiła dla mnie w pewnym sensie zaskoczenie, a nadto zrodziła szereg pytań odnośnie przyszłości. Bardzo szybko okazało się, iż już po krótkim okresie dostrzegłem pozytywne aspekty tej zmiany. Rynek targowy i eventowy zareagował pozytywnie, zaś wspólnie z nowym zarządem pozyskaliśmy kolejne duże umowy i zdecydowanie polepszyliśmy wyniki sprzedaży. Jak tego dokonaliśmy? Świeże spojrzenie i motywacja całego zespołu, a także doskonała atmosfera pracy to zdecydowanie klucz naszego sukcesu. Jestem naprawdę dumny, że mogłem dołączyć do zespołu EXPO XXI i objąć tak odpowiedzialne stanowisko.” Davide Odella, Dyrektor Sprzedaży EXPO XXI Warszawa

Z EXPO XXI jestem związany od września 1998r. kiedy to zrodziła się idea wybudowania w Warszawie naszego obiektu. Uczestniczyłem we wszystkich etapach realizacji tej inwestycji począwszy od jej zaplanowania, poprzez proces budowy, a skończywszy na jej wdrożeniu oraz zarządzaniu. Po 19 latach z pełną odpowiedzialnością mogę powiedzieć, iż 2017 rok był przełomowy. Dzięki zmianom w Zarządzie, EXPO XXI wkroczyło na ścieżkę dynamicznego rozwoju m.in. w zakresie usprawnienia infrastruktury, dalszego powiększenia liczby renomowanych imprez targowych i eventowych, znacznego wydłużenia umów najmu nawet do 5 lat. Powyższe działania bardzo szybko przełożyły się na bardzo dobre wyniki finansowe EXPO XXI już w 2017r. Z nieskrywaną przyjemnością pragnę podkreślić, iż powyższe nie byłoby możliwe bez wspaniałego zespołu EXPO pod kierownictwem Davide Odella. Chciałem gorąco podziękować naszemu zespołowi ds. sprzedaży, ds. obsługi technicznej, a także pracownikom firm blisko współpracujących z EXPO XXI za oddanie, profesjonalizm i zaangażowanie w funkcjonowanie EXPO XXI dla dobra naszych klientów.” – Grzegorz Słyszyk, Prezes Zarządu EXPO XXI.

 

Jak obecnie kształtuje się rok 2018 oraz plany na 2019? Na pewno możemy potwierdzić, że czeka nas kolejny wzrost wyników. W 2018 roku w obszarze targów odnotowaliśmy ponowne zwiększenie liczby wydarzeń względem poprzednich lat, ze względu na przedłużenie większości zeszłorocznych umów oraz na potwierdzone międzynarodowe imprezy, m. in. Microsoft Tech Summit, na którym zarejestrowało się 4 000 uczestników, prognozujemy dalszy, dynamiczny wzrost przychodów w stosunku do ub. roku. Nie tylko pozyskaliśmy nowe tytuły targowe takie jak Expo Sweet, ale również powróciły do nas imprezy takie jak targi Wiatr i Woda, które w tym roku obchodziły jubileuszową 30 edycję. Szczególne podziękowania w tym miejscu kierownictwo EXPO XXI składa Prezesowi Zarządu Murator Expo Panu Jackowi Orylowi za jego wkład i zaangażowanie w proces powrotu targów Wiatr i Woda do EXPO XXI. Możemy również potwierdzić świeżo nawiązaną współpracę z naszym nowym, strategicznym partnerem, firmą Evential Agnieszki Huszczyńskiej, która będzie organizować w EXPO XXI trzy znane już na rynku projekty: Kongres Szefów Kuchni, Forum Branży Eventowej oraz Kongres Wyposażenia Wnętrz Concept@Design. Warto również nadmienić sukcesy naszego Dyrektora ds. Rozwoju, Anny Górskiej, dzięki której EXPO XXI pozyskało prestiżowe kongresy jak European Psychiatric Association oraz Small Animal Veterinary Association Congress. W najbliższych planach mamy również dalszy rozwój obiektu, w szczególności w zakresie infrastruktury oraz estetyki. Część inwestycji takich jak odświeżenie piętra konferencyjnego rozpoczęła się w ubiegłym roku, zaś na ten rok mamy zaplanowane kolejne etapy inwestycji. Organizatorzy wydarzeń doceniają nasz obiekt za szerokie możliwości aranżacyjne oraz techniczne, jak i za bardzo dogodną lokalizację w centrum Warszawy. Obecnie dzięki planom rozwoju komunikacji miejskiej, takim jak powstanie kładki pomiędzy naszym obiektem a stacją Dworzec Zachodni, powstaniem stacji Metro Płocka oraz przywróceniem tramwaju na ulicę Kasprzaka, dojazd do EXPO XXI będzie dodatkowo ułatwiony. Dodatkowo aby wyjść naprzeciw potrzebom klientów kładziemy obecnie szczególny nacisk na poszerzenie portfolio usług oraz wprowadzenie najnowszych dostępnych na rynku technologii. Wkrótce zaprezentujemy szczegóły naszym klientom.

 

Patrząc na wypełniony kalendarz wydarzeń na kolejnych pięć lat, trwałe relacje z klientami, o które dba nasz dział sprzedaży, techniczny, IT oraz usług dodatkowych, wzrost wydarzeń międzynarodowych oraz rozwój obiektu otworzyliśmy ten rok z dużą energią i z pozytywnym nastawieniem, nieustannie stawiając przed sobą kolejne wyzwania dla dobra naszych klientów.

Nowości [rozwiń]

rozwiń

2018/06/22

Wkroczyliśmy w 19 rok działalności EXPO XXI Warszawa

Ostatni rok, był rokiem wielu zmian w firmie, takich jak powołanie nowego zarządu oraz objęcie funkcji Dyrektora Sprzedaży przez znanego specjalistę z branży MICE Davide Odella.

2018/06/22

Okres letni zbliża się wielkimi krokami

Na przełomie lipca i sierpnia czekają nas kolejne etapy inwestycji związane z udoskonaleniem infrastruktury oraz estetyki obiektu. Od wielu lat firmy i agencje eventowe doceniają nasze wyjątkowe możliwości aranżacyjne

2018/07/10

Oświadczenie CENTRUM EXPO XXI

Jako Zarząd Warszawskiego Centrum EXPO XXI Sp. z o.o. pragniemy odnieść się oficjalnie do rozpowszechnianych nieprawdziwych informacji mówiących o zakończeniu przez Warszawskie Centrum EXPO XXI Sp. z o.o. prowadzonej obecnie działalności