Zapraszamy do udziału w XIII edycji Warsztatów Techniki Eventowej, które są niepowtarzalną okazją do poszerzenia wiedzy z zakresu obsługi technicznej różnego rodzaju wydarzeń. Jeżeli jesteś pracownikiem agencji eventowej, odpowiadasz za organizację eventów w firmach lub instytucjach, te warsztaty są właśnie dla Ciebie!
Co Cię czeka podczas warsztatów?
Podczas warsztatów przedstawimy szeroki wachlarz możliwości sprzętu technicznego wykorzystywanego przy produkcji eventów – od oświetlenia, przez nagłośnienie, aż po rozwiązania multimedialne. Nasze wydarzenie to doskonała okazja, aby:
- Poszerzyć i ugruntować swoją wiedzę na temat techniki eventowej.
- Zrozumieć, jak efektywnie współpracować z dostawcami sprzętu technicznego.
- Przeanalizować techniczne aspekty organizacji wydarzeń od kuchni.
Dodatkowo, będziesz mógł porozmawiać z doświadczonymi realizatorami oraz nauczyć się obsługi najnowocześniejszych urządzeń. Nasze warsztaty dają możliwość samodzielnego stanięcia za konsoletą i przetestowania sprzętu, którego używa się na największych wydarzeniach.